پادکست انسانک - پادکست روانشناسی - هشتپاد

پادکست انسانک گذری از دنیای ذهن و روح

پادکست انسانک گذری از دنیای ذهن و روح

پادکست انسانک یک پادکست علمی فلسفی در مورد خود شناسی می باشد. پادکست انسانک شما را به تفکر تحلیلی درباره افکار, رفتار و بعد روحانی وجودتان وا می دارد.این پادکست در سال 1398 همزمان با آغاز و شیوع ویروس کرونا شروع به کار کرد.نام پادکست انسانک به گفته مجری این پادکست آقای حسام الدین ایپکچی الهام گرفته از مردمک چشم می باشد. با این تفاوت که در این نام فردیت انسان ها لحاظ شده است.شما می توانید با گوش دادن به اپیزود صفر این پادکست هدف بسیار عمیقی که در پشت این اسم بسیار پر معنا و مفهوم نهفته شده را در یابید.

هدف اصلی این پادکست اندیشیدن به رابطه هستی و انسان می باشد. انسانک در هر اپیزود با درنگ و تاملی بیش از معمول به پدیده های اطراف تجربیات زیستن را مرور می کند. هدفی که انسانک دنبال می کند ورای تفکر معمول است. انسانک شما را درباره چرایی و چیستی هستی تان به فکر فرو می برد. انسانک سوالاتی را مطرح می کند که هر کس با جواب های مختص به خود به نتیجه ای متفاوت از دیگران دست پیدا می کند. در واقع هدف انسانک رساندن مخاطبانش به خود واقعی شان است. انسانک واقعیت تان را به شما باز خواهد گرداند.

انسانک , تامل بر کردار

مجری پادکست انسانک آقای حسام الدین ایپکچی ارزش والایی برای مخاطبان این پادکست قائل هستند. ایشان با تامل به سوالات مخاطبانشان پاسخ داده و گاه درباره موضوعاتی پیرامون درخواست های مخاطبانشان می پپردازند. ایشان همواره تلاش می کنند تا در پادکست هایشان مخاطبان خود را بیشتر از تحت تاثیر قرار دادن با واقعیت آشنا کنند. و گاه مخاطبانشان را به واقعی بودن تشویق می کنند. و در این میان چیزی که بسیار برای بنده جالب بود این بود که ایشان تنها با یک پرسش تمام پاسخ های درست ممکن را در ذهن مخاطب شکل می دهند. و این همان تکاملی است که با انسانک به آن دست می یابیم. و چیزی که بیش از پیش انسانک را متمایز می کند, این است که انسانک تا جای ممکن از واژگان اصیل فارسی استفاده می کند.

پاگرد های انسانک

پادکست انسانک,هر سه ماه یک بار همزمان با تغییر فصول اقلیمی یک پاگرد منتشر می کند. پاگرد در زبان انسانک همان فصل تلقی می شود. انسانک تا کنون 4 پاگرد منتشر کرده است و در هر پاگرد با لحنی خودمانی تر به صحبت با مخاطبانش می پردازد. محوریت پاگرد ها در انسانک بیشتر بنا بر پاسخ به سوالات مخاطبان این پادکست می باشد. آقای ایپکچی در پاگرد اول به سوالات مخاطبان پادکست درباره ابعاد فردی زندگی شان پاسخ می دهند. موضوع پاگرد دوم نیز در زمینه خود پادکست انسانک محتوا و منابع آن می باشد. آقای ایپکچی در پاگرد سوم کاری متفاوت ,جالب و بسیار تفکر برانگیز انجام دادند. ایشان در این پاگرد بر خلاف دو پاگرد اول درباره این که انسانک چه نیست صحبت کرده اند و اظهاراتی بسیار جالب به مخاطبان متفکر این پادکست ارائه دادند. چهارمین پاگرد انسانک نیز پیرامون چهار موضوع صحبت می کند:

  • اول – خبر یک زایش و رویش
  • دوم – توضیحی در ارتباط با «آسایش ایمانی»
  • سوم – تجربه زیسته‌شده‌ای در پادکست انسانک
  • چهارم – داستان و سرنوشت سال بعد انسانک

و در پایان پادکست انسانک را به کسانی توصیه می کنیم که به توسعه فردی اعتقاد دارند و تفکر دربارره چرایی و چیستی خود را دوست دارند.

ارتباط با انسانک

خوراک آر اس اس انسانک

سایت پادکست انسانک

وبلاگ انسانک

اینستاگرام انسانک

تلگرام انسانک

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *