پادکست پاراگراف هشتپاد

پادکست پاراگراف گذری از تاریخ تمدن ها

پادکست پاراگراف گذری از تاریخ تمدن ها

اگر شما نیز جزء کسانی باشید که کلمه تاریخ برایتان تداعی‌گر دروس سخت و اجباری مدرسه باشد,بدون شک پادکست‌ پاراگراف دیدگاهتان را تغییر خواهد داد. به گفته علیرضا بنیجانی مجری‌این پادکست,پاراگراف نقل قولی از گذشته‌ای است که سعی بر بهتر کردن حال و آینده دارد.پادکست پاراگراف از جمله پادکست‌های مشهور و پرطرفدار ایرانی در ژانر تاریخی است.این پادکست مهیج و بسیار جالب تا کنون یک فصل با 23 اپیزود منتشر کرده است.اولین اپیزود این پادکست بسیار جذاب و شنیدنی توسط علیرضا بنیجانی در سال 1397 منتشر شد.

این پادکست مهیج و شگفت انگیز هدفی مهمتر از معرفی تاریخ را دنبال می کند.پادکست پاراگراف درواقع با روایات و لحنی شیرین به معرفی تاریخ بدوی و نحوه شکل‌گیری تمدن‌ها می‌پردازد. هدف این پادکست تاریخی برای معرفی تمدن‌ها و نحوه تشکیل آن‌ها,ایجاد یک پیش‌زمینه خوب از کلیت تاریخ و استفاده از آن‌ها می‌باشد. در ادامه این پادکست پس از ایجاد پیش‌زمینه در مورد فرهنگ‌ها تواریخ و اقوام مختلفی که تاکنون در زمین زیسته‌اند,به تعریف جزِئیات می‌پردازد.

پاراگراف,‌رمز گشایی و بیان اسرار حل نشده تاریخ

پادکست پاراگراف تجزیه و تحلیل تمدن‌ها,رفتار‌های انسانی و حتی افسانه‌ها را در طی قرون‌مختلف بسیارشیرین بیان می‌کند. این پادکست خواه یا ناخواه شما را وادار به کنجکاوی برای دانستن بیشتر رمز و رازهای نهفته تاریخ می‌کند.تاریخ و تمدن هایی که در اوج جاوید و پایدار بودن به شکل مرموزی منقرض شده اند. زبان هایی که تا کنون رمز گشایی نشده اند. و یا حوادثی که علت آن ها تا کنون نهفته باقی مانده است.این پادکست از منابع مهم و معتبر دنیا الهام می‌گیرد. اطلاعات تاریخی که در اختیار کاربران می گذارد تا حدود بسیار زیادی معتبر و قابل اعتماد است.درواقع این پادکست فارغ از نوع نگرش خود به معرفی تمدن‌های باستانی و شکل‌گیری ایده‌ها و قرارداد‌های انسانی که روند زندگی‌بشر را تغییر داد می‌پردازد.

هدف پاراگراف از بیان این مسائل چیزی فراتر از روایت یک گذشته می باشد. از دیدگاه بنده مهمترین هدفی که پادکست پاراگراف دارد درک دیدگاه‌ها,نگرش‎‌ها و رفتارهای امروزی است که ریشه در گذشته دارد. پاراگراف درکی عمیق از تعامل‌های انسانی را در ما ایجاد می کند.در ‌واقع اشتباهات یا ایده‌ها و تصمیماتی که تاریخ و حتی سرنوشت یک ملت را تغییر داده بسیار عمیق است.

 

به علاوه تمامی این مسائل چیزی که بیش از همه برای بنده جالب بود,این بود که این پادکست پس از قرار‌دادن و آپلود هر اپیزود تصاویر و مطالبی نیز در شبکه اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد. این تصاویر مربوط به تمدن‌ها و یا مسائلی است که‌ این پادکست به بحث در مورد آن‌ها پرداخته است. همچنین مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی این پادکست به اشتراک گذاشته می‌شود تکمیل‌‌کننده اطلاعات و پاسخ به سوالاتی است که در ذهن مخاطبان این پادکست ایجاد می‌شود. این مطالب و تصاویر در واقع تصاویر ذهنی که پس‌از گوش دادن به این پادکست‌ها در ذهن مخاطب ایجاد شده را واضح‌تر می‌سازد.

شما می توانید از طریق سایت و یا شبکه های اجتماعی پادکست پاراگراف به این پادکست دسترسی پیدا کنید.

خوراک آر اس اس پادکست

پادکست پاراگراف در اینستاگرام

پادکست پاراگراف در تلگرام

پادکست پاراگراف در توییتر

وبسایت پادکست پاراگراف

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *