پادکست بی پلاس - معرفی کتاب - کتاب - پادکست

پادکست بی پلاس

پادکست بی پلاس

پادکست بی پلاس پادکستی تحت عنوان معرفی کتاب است. این پادکست زمینه انتخابی درست و مطمئن برای دوستانی که به مطالعه کتاب علاقه مند هستند را فراهم می کند. در هر اپیزود این پادکست مجری این پادکست آقای علی بندری به معرفی کتاب های مطرح دنیا می پردازد. در  این پادکست شما شنونده خلاصه کتاب هایی تحت عناوین مختلف خواهید بود . پادکست بی‌پلاس نقاط قوت کتاب‌های مورد نظرتان را به صورت جامع و کامل برای شما دوست‌‌داران و علاقمندان به کتاب بیان می‌کند. و شما را برای انتخاب کتاب مورد نظرتان راهنمایی می‌کند. همچنین دوستانی که به مطالعه کتابی علاقمند هستند؛اما زمان کافی برای مطالعه کتاب و گوش‌دادن به فایل‌صوتی کامل کتاب را ندارند؛می‌توانند با گوش‌دادن به اپیزودهای مختلف پادکست بی‌پلاس خلاصه کتاب و نتیجه آن را گوش داده, و در زمانشان صرفه‌جویی کنند. در ادامه با هشتپاد همراه باشید!

این پادکست تا کنون سه‌فصل را به صورت کامل منتشر کرده و هم اکنون در حال پخش فصل چهارم می‌باشد‌. بی‌پلاس در واقع تنها کتاب‌های غیر داستانی را معرفی کرده و خلاصه‌گویی می‌کند. پادکست بی‌پلاس علاوه بر آقای بندری دست اندرکاران زیادی نیز دارد. که با همکاری یکدیگر پادکستی حرفه ای تولید می کنند. پادکست بی پلاس در حاضر در لیست مشهور ترین پادکست های فارسی زبان قرار دارد.

وبلاگ و خبرنامه بی پلاس

سایت اصلی پادکست بی پلاس شامل بخشی به نام وبلاگ بی پلاس می باشد. در این بخش شما می توانید مطالب یا نکات کنکجاو کننده ای که در اپیزود های مختلف با آن مواجه شده اید را به صورت جامع تر دنبال کنید . وبلاگ بی پلاس در هر بخش به سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربر در مورد بخشی از کتاب نقش ببندد پاسخی جامع و نسبتا کامل ارائه می کند. و یا به نکات گسترده ای که تنها به صورت خلاصه و یا خیلی مختصر در کتاب مورد نظر به توضیح آن پرداخته شده است اشاره می کند. وبلاگ بی پلاس شما را از از پشت پرده جملات و یا نکاتی که در کتاب ها گفته می شود آگاه می کند.

شما عزیزان و علاقمندان کتاب می توانید با عضویت در بخش خبرنامه بی پلاس از ادامه موضوعات مطرح شده در اپیزود ها و یا وبلاگ بی پلاس مطلع می شوید. همچنین خبرنامه بی پلاس گاها به شما عزیزان کتاب هایی حول محور برخی کتاب های معرفی شده را پیشنهاد می دهد.

راه های دسترسی به پادکست بی پلاس

شما عزیزان می توانید با نصب اپلیکیشن های پادکست و یا سایت پادکست به اپیزود های پادکست بی پلاس دسترسی داشته باشید.

بی پلاس در گوگل پادکست

اپل پادکست

کست باکس 

اور کست

ساوند کلاود

اسپاتیفای

استیچر

تلگرام

ناملیک

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *