پادکست 10 صبح هشتپاد - کسب و کار - استارتاپ - کار آفرینی

پادکست 10 صبح

‌‌پادکست 10 صبح

پادکست 10 صبح پادکستی تحت عنوان استارتاپ و مدیریت آن می باشد. اگر شما نیز جز افرادی هستید که به استارتاپ و اجرای ایده هایتان برای کسب کار یا کار آفرینی فکر می کنید این پادکست می تواند راهنمایی فوق العاده  برای شما باشد. مجریان این پادکست آقای میثم زرگرپور و آقای امید اخوان هستند . ایشان در طی مصاحبه هایی با مدیران استارتاپ های سرشناس ایرانی و شرکت های بزرگ و مطرح , نکات ارزشمندی را با علاقمندان در این زمینه به اشتراک خواهند گذاشت. این پادکست همچنین نکاتی طلایی درباره موفقیت در راه اندازی کسب و کار یا کار آفرینی از طریق شبکه‌های اجتماعی را به شما عزیزان خواهد آموخت. منابع این پادکست و نکاتی که ذکر می شود حاصل سال ها تجربه , مطالعه و ایده پردازی است. این پادکست تا کنون حدود 113 اپیزود منتشر کرده و با 74 مهمان مطرح و باتجربه مصاحبه نموده است.

پادکست 10 صبح از کجا شروع شد

مدیران این‌پادکست در ابتدا نکات و جملاتی کوتاه را تحت عنوان همین موضوع یعنی راه‌اندازی استارتاپ و کار آفرینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند. اما با پیشرفت روند کار در گذر زمان متوجه شدند که برخی نکات فراتر از یک‌نکته هستند. این یعنی درباره برخی نکات و منابع آن‌ها توضیحات و مثال‌هایی وجود دارد , که نمی‌توان تنها آن‌را در یک یا چند جمله خلاصه‌کرد. بنابراین ایشان تصمیم گرفتند تا با راه‌اندازی یک پادکست , در طی گفت‌وگو‌ها و مصاحبه‌شان با صاحبان مشاغل‌بزرگ این نکات‌را بصورت کامل‌تر و پر سود‌تری در اختیار مخاطبان قرار دهند.

در فصل‌اول پادکست 10 صبح مجریان پادکست به گفت‌و‌گوی خودمانی درباره تجربیات و دانسته‌های خود در این زمینه پرداختند. ایشان توانستند با تجزیه و تحلیل نکات و مثال‌هایی واقعی اطلاعات مد نظرشان را به نحو احسن به مخطبانشان منتقل‌کنند.

درادامه در فصلی تحت عنوان فصل 1.5 در چهار اپیزود مجزا منتشر شد. در این‌فصل آقای اخوان و زرگرپور تصمیم گرفتند تا به توضیح و مطرح‌کردن نکاتی درباره مفاهیم کسب‌وکار و بیزینس‌مدل بپردازند. این توضیحات می توانست در جهت روند توسعه پادکست کمک شایانی به مخاطبان برای درک بهتر این موضوعات بکند. علاوه بر این باعث می‌شد که کار بسیاری از استارتاپ ها آسان‌تر و با دردسر‌هایی کمتر از این‌دست پیش برود.

شروع فصل دوم پادکست 10 صبح تقریبا 6 ماه پس از اتمام فصل اول بود. در این فصل دست‌اندرکاران این‌پادکست به شکل برنامه ریزی شده‌تر و جدی‌تری پا به عرصه ظهور گذاشتند. از جمله نکات قابل‌توجه در این‌فصل می‌توان به تغییر موضوعات , زمان‌کمتر و حضور جدی‌تر مهمانان این پادکست اشاره کرد. فصل دوم همچنان ادامه دارد…

راه های ارتباطی

شما می توانید با سرچ واژه 10 صبح در تمامی اپلیکیشن های مطرح پادکست به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید این پادکست را از طرق سایت و شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

سایت رسمی پادکست

10 صبح در گوگل پادکست

10 صبح در کست باکس

10 صبح در اپل پادکست

اینستاگرام

تلگرام

توییتر

 

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *