معرفی پادکست پرسه از عباس سیدین در هشتپاد

پادکست پرسه ، پرسه‌های عباس سیدین لابلای کتاب ها

ما به راه های متنوعی با یه پادکست آشنا میشیم، ممکنه در پادکست دیگه‌ای راجبش بشنویم، یا از طریق شبکه‌های اجتماعی اسمش به گوشمون بخوره یا مثلا در وبسایتی مثل هشتپاد باهاش آشنا بشیم. آشنایی من با این پادکست برمیگرده به یکی از سنتی ترین روش ها، در گفتگو با برادرم بهم گفت که دوستش پادکست پرسه از عباس سیدین رو بهش معرفی کرده تا گوش بده و منم که خوره پادکست! خیلی زودتر از برادرم اولین سهمم را از این پادکست رو گوش دادم، آخرین اپیزودهای منتشر شده پادکست در اون زمان تحت عنوان جنون معمولی که درباره زندگینامه چارلز بوکفسکی بود رو گوش دادم و میتونم بگم تا الان بصورت حضوری تقریبا به ده نفر توصیه کردم که بهش گوش بدن، و در اینجا هم توصیه‌ام به شمایی که هنوز به این پادکست گوش ندادید، اپیزودهای جنون معمولی هست.

پادکست پرسه بنظر من از پادکست های بسیار ارزشمند تکنفره به زبان فارسیه، متن پادکست از همون قسمت اول به خوبی و با کیفیت بالا تهیه شده که نشان‌دهنده تجربه بالای عباس سیدین است. چون همونطور که می‌دونید عباس در پادکست‌های چنل بی و بی پلاس با علی بندری تا امروز همکاری میکنه. همچنین صدای عباس سیدین به نظر شخصی من برای موضوعاتی که انتخاب میکنه و همچنین متن نوشته شده بسیار مناسبه. علاوه بر این ها عباس سیدین مثل همه پادکسترها یک امضای خاصی هم در لحن و گفتارش داره که در جای خودش جذابه و براتون خاطره انگیز خواهد شد، “بگذریم!”

عباس سیدین از پادکست پرسه در هشتپاد

انتقاد و پیشنهاد درخصوص پادکست پرسه

به شخصه وقتی اولین قسمت از سری اپیزودهای فقط یک نظریه رو گوش دادم زیاد نتونست انتظارات من رو از پادکست پرسه برآورده کنه، البته هنوز ادامه این سری رو گوش ندادم ولی متاسفانه در قسمت اول بنظر میرسید زیاد روی جمع‌آوری مطالب و همچنین اجرای مناسب تلاش نشده بود. البته این مشکل میتونه از این بابت باشه که در حوزه موضوع این اپیزود و نظریه داروین به شخصه مطالعات زیادی داشتم و به همین دلیل اپیزود نتونسته آنچنان که باید انتظاراتم رو برآورده کنه. پیشنهاد آخرم هم توسعه یک وبسایت برای پادکست توسط عباس سیدین عزیز هست که ما هر چه گشتیم چیزی نیافیتم!

 

با آرزوی بهترین ها برای پادکست پرسه در ادامه آدرس هایی که از این پادکست میتونه مفید باشه رو به اشتراک میذاریم:

اینستاگرام پادکست

پادکست پرسه در کست باکس

لینک RSS FEED پادکست پرسه

درباره‌ی سهند هاشمی

پادکست خیلی گوش میدم و دوستشون دارم، همچنین سعی میکنم این گوش دادن متنوع باشه، تا در هشتپاد هم بتونم گستره بیشتری رو پوشش بدم. در ضمن کلا تمرکز زیادی ندارم، اشتباهات نگارشی رو به بزرگی خودتون ببخشید...

همچنین ببینید

پادکست بی پلاس - معرفی کتاب - کتاب - پادکست

پادکست بی پلاس

پادکست بی پلاس پادکست بی پلاس پادکستی تحت عنوان معرفی کتاب است. این پادکست زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *