پادکست ساگا هشتپاد

پادکست ساگا , روایات کهن با خوانش نو

پادکست ساگا , روایات کهن با خوانش نو

پادکست ساگا پادکستی فانتزی افسانه ای است که روایات اساطیر و افسانه‌های کهن را به زبان امروزی باز گو می کند. پادکست ساگا داستان های اساطیری آیین های مختلف را به لحنی شیرین و امروزی بیان می کند. توضیحاتی که درباره معانی و یا شخصیت های داستان می دهد جلوه ای خاص و جذاب به آن می بخشد. ساگا گاه از رازهای مخوف باستانی سخن می گوید. و گاه از اتفاقات شیطانی و مرموزی که یک کشور بزرگ را به ویرانه تبدیل کرد. از تصمیماتی کوچک که سرنوشت ملت را به سمتی مخالف انتظار تغییر داد. مجری این پادکست آقای حسین رضوی با لحنی شیوا و دلنشین با مخاطبان این پادکست صحبت می کنند. لحن صمیمی به کار رفته در این پادکست به گونه ای است که هر انسانی را به خود جذب می کند.

نکته ای که در مورد این پادکست بیش از همه توجه بنده را به خود جلب کرد این بود که این پادکست برای تمامی سنین مناسب می باشد. و در قسمت هایی که ممکن است گاه پرده از برخی رازها برداشته شود در همان ابتدای شروع پادکست مجری به مخاطب خود می گوید که این داستان مناسب افراد با سنین پایین نیست.

پادکست ساگا چه چیزی را روایت می کند

اگر بخواهیم به زبانی ساده به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم ساگا از اساطیر و داستان های تاریخی صحبت می کند. اساطیر اصطلاحا به شخصیت های افسانه ای گفته می شود که در زمان های قدیم مردم به آن ها باور داشتند. و در پی این باور ها قصه هایی از آن ها نقل می کردند یا گاه به پرستش آن ها می پرداختند.

پادکست ساگا برای ما آن داستان های افسانه ای را با لحنی شیوا بیان می کند. و از قدرت های ماورایی آن ایزدان باستانی داستان هایی نقل می کند. همچنین ساگا داستان ها و روایاتی که از طریق کتیبه ها و سنگ نوشته های باستانی از مردم باستان به جا مانده را برای ما بازگو می کند. هر اپیزود از این پادکست نتیجه ساعت ها تحقیق و مطالعه است. داستان ها و ادبیات نقل شده در این پادکست به خوبی گویای این مساله می باشد.

همچنین در سایت این پادکست بخشی به نام مجله ساگا وجود دارد. شما می توانید با مطالعه مقالات مجله ساگا به اطلاعات بیشتری در مورد افسانه های باستانی دست پیدا کنید.

حماسه گیل گمش به روایت ساگا

یکی از مشهورترین داستان های تاریخ حماسه گیل گمش است. گیل گمش اسطوره ای باستانی از اساطیر بین النهرین است. از گیل گمش در کتیبه ها و داستان های باستانی زیادی یاد شده. اما با این حال هنوز در بین اکثریت جامعه ناشناخته مانده است. آقای رضوی در ساگا در یک اپیزود جنجالی که شامل چهار قسمت می باشد به نقل داستان های گیل گمش این اسطوره بزرگ و به یاد ماندنی تاریخی می پردازد.

آقای حسین رضوی مجری پادکست ساگا در پی یک حرکت جالب از مخاطبان این پادکست درخواست کردند تا نظرات و دانسته های خود را در مورد حماسه گیل گمش برای ایشان ارسال کنند. ایشان در قسمت سوم حماسه گیل گمش از نطرات طرفداران پادکست برای ساخت این اپیزود استفاده کردند. اپیزود حماسه گیل گمش در این پادکست بازخورد بسیار خوبی داشت و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.

راه های دسترسی به ساگا:

علاوه بر اپیزود حماسه گیل گمش این پادکست روایات جنجال بر انگیز دیگری نیز دارد.شما با مراجعه به هر یک از لینک های زیر می توانید به اپیزود های این پادکست دسترسی داشته باشید.

سایت پادکست ساگا

مجله پادکست ساگا

ساگا در کست باکس

ساگا در اسپاتیفای

ساگا در ناملیک 

ساگا در پادبین 

ساگا در گوگل پادکست 

ساگا در انکر

 ساگا در آیتونز 

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *