پادکست استرینگ کست هشتپاد

پادکست استرینگ کست روایتی بر اساس علم , از گذشته تا آینده

پادکست استرینگ کست روایتی بر اساس علم, از گذشته تا آینده

پادکست استرینگ کست یک پادکست علمی است. این پادکست از حوادث و اکتشافاتی که تاریخ و یا حتی روند زندگی بشریت را تحت تاثیر خود قرار می دهند روایات می کند. از حوادثی اتفاقی که سرنوشت مردم زمین را به سمت دیگری سوق داد. و گاه از مرز دانسته های انسان پیشی گرفته و از چیز هایی که تا کنون کشف نشده اند سخن می گوید. از رازهایی که هرگز از آن ها پرده برداری نشد. و یا دانشمندان و پژوهشگرانی که تمام عمر خود را صرف علم و علم اندوزی کردند. این پادکست بسیار جذاب ایستگاهی شگفت انگیز برای عاشقان علم است. پادکست استرینگ کست تاکنون بیش از 80 روایت را در 5 فصل به عاشقان علم هدیه کرده است. این پادکست‌علمی توسط آقای شاهین‌جوادی نوشته و تدوین می‌شود. و گوینده پادکست استرینگ کست آقای رضا حریریان است.

استرینگ کست چه چیزی را روایت می کند

استرینگ کست اطلاعاتی تقریبا در تمامی زمینه های علمی در اختیار ما می گذارد. موضوعاتی که استرینگ کست به آن ها می‌پردازد در حول محور مباحثی همچون فضا و زمان , پزشکی , حوادث مهم تاریخی و موضوعاتی حول محور علومی همچون فیزیک , شیمی , زیست شناسی و… می باشد. این پادکست علمی گاهی نیز به فرضیه های علمی و یا سوالات علمی مطرح می پردازد. سوالاتی که پاسخ آنها از اهمیت و تاثیر حتی ریز ترین موجودات و ذرات بر جهان هستی سخن می گوید.

پادکست استرینگ کست گاهی به روایت اتفاقاتی که به طرز عجیبی علم را دور زدند و یا دگرگون کردند می پردازد. و در کنار تمامی این‌مباحث پادکست استرینگ‌کست شما را با دانشمندان و کاشفان‌بزرگی که مسیر‌علم و پیشرفت‌دنیا را هموار کردند آشنا می‌کند.

مجله و شبکه های اجتماعی استرینگ کست

این پادکست علاوه بر اپیزود های جذاب خود بخشی بنام مجله استرینگ کست دارد. مجله استرینگ کست نیز مانند محتوای صوتی این پادکست علمی حاوی اطلاعاتی علمی است. این پادکست زمینه ای برای دستیابی به گوشه ای از علوم نامحدود را در اختیار کاربران خود هم به صورت صوتی و هم بصورت نوشتاری قرار می دهد. این پادکست همچنین اطلاعاتی را تحت عنوان پروژه های استرینگ که حاصل تحقیقات بسیار زیاد است را در اختیار کاربران قرار داده است.

به علت اینکه این پادکست در روند تولید محتوا از منابع و اسناد معتبری استفاده می کند از لحاظ صحت محتوا می توان به آن لقب مورد اعتماد ترین را اعطا کرد. همچنین اطلاعات این پادکست بر اساس علم روز دنیا می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اصلی استرینگ کست و یا شبکه های اجتماعی این پادکست به اپیزود ها و مطالب علمی آن دسترسی داشته باشید.

سایت استرینگ کست

اپل پادکست

اسپاتیفای

تلگرام 

اینستاگرام

کست باکس

گوگل پادکست

ناملیک

اورکست

ساوند کلاود

استیچر

توییتر

یوتیوب

درباره‌ی مرضیه دارش دار

برنامه نویس و نیمچه نویسنده :)

همچنین ببینید

پادکست چنل بی

پادکست چنل بی

پادکست چنل‌بی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های فارسی است. پادکستی که در اپیزودهای بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *